Tuesday, April 2, 2013

ada HIKMAH disebaliknya !!

Assalamualaikum~

ermmm...saya tertanya2 nape sejak akhir2 ni, setiap kali saya melepaskan satu bebanan perasaan, saya pasti akan mendapat balasan yang sangat baek.maksud saya, bila sesuatu perkara buruk/sedih berlaku, pasti ada perkara baik menyusul di belakangnya....Allah mahu saya cepat pulih agaknya...Allah maha Mengetahui...Dia pasti tahu, saya tak kuat untuk mengharungi sendirian....sebab itu lah Allah segera memberi hikmah agar saya cepat kembali ceria. Alhamdulillah...

tadi saya dapat mesej dari sorang kawan mintak saya buatkan lirik lagu merdeka..tapi nak di selitkan elemen lucu/klakar....ermmm..macam susah je...kan?merdeka...mane bleh nak wat lucu..nak ckp pasal benda fakta....aishhhh....pening2...ape2 pun saya akan cuba usahakan jugak untuk buat lirik tuh...nanti bile dah siap saya buh dalam blog nih...bleh korang baca & gelak kan...huhu...

ape2 pun, saya masih tak tahu samada saya berjaya balik kampung esok atau tak....tunggu gaji masuk dulu...huhu~ gaji oh gaji...lalalala~

No comments:

Post a Comment