Thursday, April 25, 2013

OFFday kali ini !!

Assalamualaikum..

fuhhhh~ pergi balik..pergi balik...tu lah kje saya...tak boleh agaknya kalo tak balik kg..hehe....ni baru dapat tahu yang saya kena pegi jaga cawangan KK3 kat lembah nuh....katanya assisstant sane nak cuti mngejut...hurmmm..hari sabtu ahad ni katanya...kena la turun bawah balik....adehhhh~

siang tadi breakfast cake kat i-gate dengan member...pastu trus gerak balik lenggong rindu nak lunch lauk ibu masak..huhu~ so dapat la merasa masakan ibu hari ni...hihi~ sebelum sampai umah, sempat pulak saya singgah minum2 dengan sorang kenalan nih....da lama lost contact, ingat dia da lupa saya....amik dia kat tempat kje terus lepak minum jap kat reshaus lenggong ni haaa....

lebih kurang waktu asar camtu, saya pun terus gerak balik ke Cameron....area pukul 4.30pm...Alhamdulillah perjalanan running smoothly & saya selamat sampai ke hotel pukul 7.30 pm......kul 9.00pm cmtu tiba2 rasa ngantuk....maybe penat sket kot,..saya pun amik port terus tido..lebih kurang kul 12.00 am camtu terjaga,, bangun & pergi mandi, cuci muka, pkai masker, makan pastu bukak laptop....


No comments:

Post a Comment