Tuesday, April 9, 2013

TeNGoK!! dAh MaKiN GeMUk ~

muka terlebih drpd tudung...hahaha~CHUBBY!

HYE Assalamualaikum !

wahhh...lama betol berehat dr tulih blog nih....busy sangat lah lately......opening kedai baru buat badan ase lembik & idea nak mencoret kat wall nih hilang tiap kali balik je dari kerja..fuuhhhhh~saya happy sangat balik kerja hari ni SEBAB???tadi call family & depa sume cakap nak datang Cameron Highlands Khamis ni!!!! wahhhh...excited sangat...tak sabarnye nak bawak depa semua jenjalan....dah tanya & survey dah tempat2 yang best kat sekitar sini...nanti saya upload gambar banyak2 k! dengar kata Epul (BF adik saya) pun nak join sekali...wahhh....ramai nye nak datang...syiok nye...anda semua bile lagi??mai lah datang sini...tapi mesti hari khamis lah...baru saya free....hehe..ape2 hal, rojer lah dulu kan....

hari ni saya semakin sedar bahawa badan saya dah semakin berlemak sana sini...uwaaaaaaaaaaaa....da tak terkawal pemakanan saya di sini...asyik lapaaaaa je...adehhh....nak diet memang tak lepas lahhh...bertambah susah la misi mencari jodoh saya lepas ni.....hurmmm.....lelaki sekarang, kalo tak cantik kat mata deorang, xdenye nak pandang...tapi kalo tak pandang, lagi bagus asenye,...safe sket..huhu~


No comments:

Post a Comment