Saturday, May 18, 2013

Kek + Stok Selori = Pengsan ~

terima kaseh semua...


Assalamualaikum....

haha...pagi2 lagi saya da ajak staf potong kek yang saya dapat semalam...lambat2 nanti expired lak...makan punya makan, terus sambung wat keje...lepas lunch je, Lori Stok dari Kuala Kangsar sampe....tu diaaaaa...selori full smpai cecah bumbung....macam nak pengsan angkat masuk ke dalam....pergghhhhhh! lepas setel angkat barang, staf sume amik port naekkan stok.....dek terlampau busy naekkan stok smpai customer service hari ni down sket....huhu...sale agak jatuh merudum....huhu~sorry bos,...sape suh anta stok banyak bebenor...kami semua tak menang tangan...huhu~nak dijadikan citer, saya busy saaaaampai lah ke malam...ini pun tengah susah hati macam mane nak setelkan sume stok ni esok...sebab ade bjuta2 lemon lagi (T_T) 

tak pe...yang pasti, saya semangat gile pegi keje hari ni walaupun mata tak bleh nak bukak...hahaha~ dan terima kasih kepada staf yang same2 tolong makan kek birthday kak Qist dan ciuman2 dari kalian...kak Qist assisstant paling mak tiri + sporting kan...hehe~

balik keje lapo....masak sardin je...tapi gas dapur steamboat manager saya ni abes la pulak...seb baek ade spare...tapi esok tetap kena pegi Pasaraya Jimat untuk beli ganti balik....ha, saya kena beli beras & minyak masak jugak...sebab sume da nak abes...saya punya keje..hehe~




No comments:

Post a Comment