Monday, May 13, 2013

kenapa?? kenapa?? kenapa??

assalamualaikum~

ape ye yang sedang berlaku sekarang dengan diri saya?????

saya semakin keliru dengan apa yang sedang saya lakukan..apatah lagi apa yang sedang saya fikirkan.....ishhhhhh!! malas la pikir soal teman hidup...semua nya merunsingkan dan merumitkan keadaan...jika di beritahu bahawa JODOH ITU TUHAN YANG TENTUKAN mengapa perlu ada insan2 yang berkecil hati sekiranya kita tidak memilih mereka??sebenarnya kalian semua faham tak yang saya berhak membuat pilihan dan mengenali seberapa banyak hati yang saya mahu?

walau siapa pun anda. walau apa pun yang anda rasa, saya bahagia bersama kalian semua dengan pelbagai cara yang berbeza...setiap individu mewarnai hidup saya dengan pelbagai warna yang berbeza..tak perlu lah rasa anda tidak begitu, anda tidak begini...anda special dengan apa adanya diri anda...tak perlu nak merajuk atau apa...persoalannya sekarang........ANDA NI IKHLAS KE MENGENALI SAYA??? kalo benar ikhlas, anda tak perlu rasa rendah diri atau kecewa atau gagal.......anda sepatutnya mendoakan kebahagiaan saya................................

sebenarnya,...saya bukan nak tala sangat statement kat atas tu kat sape2.....saya tujukan jugak untuk diri saya...yang sering kali berfikiran sedemikian bila diri ini tak terpilih untuk menjadi someone special.....saya perlu motivate diri saya, dan anda semua supaya kita tidak hidup dalam keadaaan kelam & muram bila berlaku macam ni....saya sudah banyak kali gagal...satu pengajaran pun saya tak kutip betol2...sume saya ulang balik bila bukak buku baru....teruk!! terukk!! terukkkk!!

buat kalian yang terluka....saya juga terluka....hidup ni memang lumrah untuk sapu ubat luka je......parut yang ade tu kalo setakat guna bio oil, memang takkan pulih punya....jadi bersabar lah....jika perlu menangis, menangis lah...tak pe,...air mata tu pengubat luka....tapi jangan meraung kuat2 sangat...malu kat orang..........huhu~okeh, itu saya dari saya,...bye2 :)

No comments:

Post a Comment