Thursday, May 16, 2013

NAK TAHU TAKKKK...................

minyak yang membeku 


Assalamualaikum~

hehe~ tengok gambar kt sebelah tu......poyo tak?saje je la...nak bercerita.....hehe....saya ni tak pernah pergi oversea....so, jakun tu extra sket lah kan (^_^) tapi betol....mula2 ingat minyak expired tp bila tanya manager, baru la tahu....mana tak nye, saya mana penah tengok minyak expired.....so, alkisah nye kalo da beku tu, nak msak kena la celup botol dlm air panas dulu lah kan...baru cair sket,...pastu baru la boleh guna....huhu~

hari ni kerja sedikit heaven la...tak tau nape rasa cmtu....tapi personal life a bit unhappy since saya tak boleh hentikan otak saya ni dari fikir benda2 yang remeh...entah hape2 entah...benda2 kecik pun saya sibuk sangat nak pikir sampai rosak otak......muka plak asyik berkerut...staf da start tegur ngan muka saya yang tiba2 berkerut & kadang2 mcm bkhayal.....Qistina!! jangan begini....just follow the flow....biar arus yang bawak kau hanyut...kat mane kau berlabuh tu, kat situ lah perhentiannya...huhu...

tapi boleh ke saya wat macam tu....saya tak suka berada dalam keadaan keliru macam ni.......dia anggap saya ni ape ye?ke saya ade masalah kefahaman....hurmmmm...serabai nye rasa...tak pe,....malam ni baca Yassin, mintak doa extra sket...moga malam yang diberkati ni ada rahmat untuk saya....selamat malam semua!!

No comments:

Post a Comment