Thursday, May 9, 2013

SELEPAS SEMINGGU TAK OFFDAY !!

still maintain !!
senyum simpul
hye Assalamualaikum semua ~

hari ni saya bersemangat pergi kerja....tak tahu la knapa...mungkin sebab cukup tidur, atau mungkin sebab hati gembira, atau...ermmm....entah...saya pun tak tahu....semalam Manager kat tempat kerja saya ni di risik oleh keluarga BF nya...kira dah di sarung cincin tanda...majlis bertunang nye mungkin raya puasa nanti...umur dia muda setahun dari saya :) hehe..tapi da selamat di sunting...saya???ermmmm....ntah lew..hehe

staf yang sorang ni, suka tanya benda2 pelik...semalam dia tnya nape tak nampak kakqis pakai cincin tunang pun...laaaaaaaaaaaaaaa hai, akak neh belom bertunang cik tipah oiii, nak pakai cincin tunaang pe benda nye...pastu bleh plak dia cakap lagi, alaaa, akak suh la si dia melamar...aiyoooooooo!! ini budak mintak siku betol lah...nak suh sape melamar nya tipah,...BF pun tak de..adehhh...ade yang kena debik ngan aku jugak nanti...huhu~

macam2 gelagat budak2 sekarang...umur kemain muda lagi..BF scandal bukan maen lagi...untong lah kalo dapat btahan ngan BF tu smpai syurga..selalunye tak pun...saya malas la nak bagi nasihat lebih2..memang lah saya makan garam lebih dari mereka sume tu, tapi biarlah...biar mereka rasa sendiri...nanti baru mereka tahu ape rasanya & telan pahit manis hidup seperti mana yang saya dah rasa..huhu~ 

No comments:

Post a Comment