Thursday, March 28, 2013

DAH HAMPIR SEMINGGU !!

selamat malam semua!!
Assalamualaikum...

hye! wah3~ dalam tak sedar da nak masuk seminggu menetap di Cameron Highlands....serius! macam tak percaya!! tak pernah terfikir langsung saya akan merasa pengalaman ni...yelah, tak terfikir saya akan merantau merata tempat macam sekarang nih...sebelum ni Kuala Kangsar, pastu Baling, Kedah,..sekarang, Cameron Highlands,..pasni mane pulak ea?hihi~ini bukan melancong k! ini bekerja...melancong laen, kejap je,...huhu.....kerjaya saya sekarang ni membawa saya ke tempat2 baru & dengan pelbagai pengalaman baru...kenal raaaamai kawan2 baru..harap2 saya dapat ke luar negara pulak lah lepas ni ye..hehe....(sape nak bawak kau qistina oiiii)...ermm...walaupun kerjaya saya sekarang ni berat, x brapa cukup rehat, ramai yang membangkang & tak setuju, susah nak dapat cuti,tapi, pengalaman yang saya dapat tuh!! perghhhhh...serius, laen sangat k!kau ado??

tadi saya bru je lepas call kawan saya,...wish birthday kat dia...saya nyanyikan lagu untuk dia thru the phone..itu je yg dapat buat...jauh kan...sedih pulak dengar cerita dia injured masa maen futsal & his back bone was affected...now dia mandi pun mak dia mandi kan...sebut pasal mak....hurmm..saya tiba2 rasa sayu..bukan ape, tengok lah pengorbanan mak...sampai anak da umur 25 tahun pun masih sanggup mandikan, beruskan kaki...seorang anak nih tak tahu la boleh ke tak jaga mak bile mak da tua nanti...tambah2 bila mak da stat nyanyuk,..sakit sana sini...hurmm...Ya Allah...saya mahu kekal sebagai anak yang solehah...saya tak mahu abaikan ibu walau apepun yang berlaku...ingat semua, Syurga di bawah telapak kaki ibu.

ESOK!!
bercakap pasal jumaat....hurmm....saya offday tp transport seniri xde...tinggal kat kampung...tingin nak gi jenjalan....hurmm..nampaknya pegi pasar pagi kat bawah hotel ni je la....nak cari sweater hajatnya...harap2 jumpa la yang murah2....

DANN....disebabkan esok saya cuti, saya sambung tulih2 ni esok k...saya nak tido dulu....penat lol (-_-)"

GOOD Night....to be cotinued..................


No comments:

Post a Comment