Friday, March 29, 2013

ooooooOOOOOooo BALIK KAMPUNG !!

dengar nak balik kampung je terus ceria muka....JOM BALIK!!
Assalamualaikum...

lalalalala~ hati gumbira....dapat balik kampung hari ni...sebab??? esok cuti saya tiba2 je diluluskan...yeay!!! Alhamdulillah...ni tengah tunggu ayah datang amik lah ni....hihi~tak sabarnye..bukan ape, esok nye cuti tu saya apply sebab saya nak pegi kenuri kawan saya yang da baaaanyak tolong saya..iaitu noorafiza othman...dia akad nikah petang nih...kenuri nye esok...Alhamdulillah....sape sangka cuti saya lulus tiba2...ni mesti hikmah disebalik ape yang berlaku hari ni...hari ni saya telah melepaskan satu bebanan perasaan yang saya sendiri dah tak mampu nak tanggung...sekian lama saya tunggu masa yang sesuai,..kini baru saya ade kekuatan nak melepaskannya....Alhamdulillah. semoga saya menjadi insan yang lebih baik dari hari ke hari...doa2 kan lah ye....

apepun, saya agak kecewa sket la dengan pihak pengurusan sebab lambat inform kat saya tentang cuti ni...hari ni saya offday, kalo saya dapat tahu cuti ni lebih awal, boleh la saya balik kampung malam tadi kan.....so dpt la cuti 2 hr kat kampung...ni da petang baru dpat tahu...ayah pulak tak dapat nak datang ambil petang ni sebab jadi saksi nikah Afiza...so, terpaksa tunggu lepas majlis akad nikah selesai baru la dapat datang amik saya kat cameron nih....hurmmmm....

No comments:

Post a Comment