Saturday, March 23, 2013

I'm coming Cameron Highland !!!

Assalamualaikum!!

Fuhhhhh~ penat nye hari ni....baangun awal pagi, dengan harapan dapat bertolak ke Cameron Highland awal, tapi keta pulak meragam teruk.....terpaksa hantar ke workshop...makan hari gak le nak repair gear tuh...hurmm...nampaknya terpaksa la nyusahkan ayah untuk hantar saya ke Cameron Highland hari ni....Sorry ayah~ ini bermakna, saya akan berada di Cameron tanpa kereta!! uwaaaaaaaaaaa !!

Sampai je sini, ayah terus gerak balik ke Lenggong..jalan a bit jammed sebab musim cuti sekolah dah kann....hurmm....da pesan kat ayah drive hati2....cheeee,...mula2 tu berlagak masuk lapor diri tercegat dengan kemeja putih,...last2 lepas sejam,, terketar2....sejukkkkk! terus sarung sweater...haha~padan muka.

lepas maghrib, staff ajak pergi pasar malam!! kalo kat sini glamour dengan pasar malam dia tau....tambah2 kalo musim cuti sekolah, pasar malam ade tiap2 hari! terliur nye tengok makanan...beli nasi ayam berempah tapi makan tak abis! membazir je....tak bape sedap...ke mulut saya yang tak kena selera ni.....hurmmmm...

balik malam baru kemas2 barang dalam bilik...bilik agak sempit laaa...tapi saya suka! sebab xda bau taik kucen, ade TV, ade wifi,, bilik air yang bersih + cantik & segala kelengkapan biasa macam kat dalam bilik sebuah hotel budget lah...hehe~ bukan hotel mewah k! yang pasti, saya malas betol nak pegi mandi...sejukkk!! tapi seb baek ade water heater kat shower tu, kalo tak mmg tak mandi la saya jawab nya....hehe....

harap ape yang saya kongsi hari ni dapat sampai ke dalam hati korang sume...saya memang betol2 nak kongsi kegembiraan ni dengan kalian! doakan saya lebih bahagia dari hari ke hari k!!

No comments:

Post a Comment