Sunday, March 24, 2013

Redupnya cuaca....Redup macam hati saya!!

Assalamualaikum!

huuuuuuuuuuuuuuuuuuu~ tau kenapa 'huuu' tu panjang camtu...sebab nak menggambarkan betapa sejuk nya kat sini !!!

bile menjelang midnight je, menggigil badan....mana tak nye, duk melepak kat balkoni menikmati lampu2 kat sekitar Brinchang Town...angin pulak sepoi2 sejuk...huhu~ pastu bile nak masuk tido, menggelabah cari toto...selimut memang tak lut dah.....Zaris....best sangat experience ni...tambah2 orang yang x penah pegi oversea mcm aku...hehe~ jadi jakun sekejap.

bile dah pagi...ok lah sket sebab matahari da mula terpancar....tapi bile lepas zohor, tiba2 gelap nak hujan...kata staff2 kat sini, bila tiba2 hujan nanti kabus tebal turun leh wat pemandangan kabur sampai jarak 5 meter kat depan kita pun tak nampak ape dah...eeeee tak sabar nya...

DAN!!!! bila hujan stop je,...Subhanallah~ kabus turun laju,, di bawa angin..sekejap je, dalam sekitar 5 minit, Brinchang da gelap..masa tu pukul 4 lebih dekat kul 5...tapi da macam malam! camera pulak tak bawak, tinggal kat bilik hotel....hurmmm....rugi nye, x dapat nak rakam video kabus turun...suhu pun ape lagi...mendadak lah turun...terketar2 di buat nye...sweater pun xde makna dah...

selain tu saya nak bagitahu......selera makan saya meningkat tiba2....semalam staff da bagitahu : "bile duk sini nanti akak akan jadi asyik nak makan je" tapi saya tak percaya.....rupa2 nya hri ni terbukti!!! rehat pertama saya mintak kat manager nak rehat awal sebab lapo.....makan le sebungkus nasi lauk ikan sambal....pastu petang tiba2 terliur bau chicken chop menusuk hidung....pegi beli kat kedai depan....pastu sebelum balik rasa nak makan nasi ngan tomyam....manager order, balik kerja melantak la ape lagi....wahhhh!! banyak betol makan....bahaya2~ cuaca mendung ni wat perut lapo rupanya.....huhu...bahaya2~ jangan terkejut la kalo lepas ni saya gemuk!

ade banyak lagi nak kongsi sebenarnya...tapi kita sambung esok plak ea.....selamat malam semua,...nak tido selimut tebal nih..baru beli tadi,..hehe.....selimut toto malam tadi tu bau masam, sape punya entah tertinggal...ewwww~ (terpaksa gak guna sebab terdesak xde selimut tebal) hehe..

Good Night!!


No comments:

Post a Comment