Saturday, March 30, 2013

MAHU CARI PEMBALUT LUKA !!

ayah kata saya ayu pakai baju camni.
katanya saya dah lama tak pakai camni.
asyik pakai jeans je..hurmm~
Assalamualaikum...

fuhhhhh~ dari petang sampai ke malam drive balik ke Cameron Highlands....Gile lah! jalan jammed sangat2 k..especially kat highway...dari susur keluar Simpang Pulai nak ke tol yg 500m tu je pon da amik masa 45minit!! kaki jangan dikenang lah....kereta pulak manual....dugaan..dugaan...huhu...apepun Alhamdulillah, selamat sampai ke destinasi..hihi~

seronok dapat pegi kenduri kawen kawan saya Noorafiza td...cantik sangat dia hari ni...Tahniah ye Fiza..Selamat menempuh alam rumahtangga..hihi~

cakap pasal tajuk saya hari ni "mahu cari pembalut luka" , saya memang betul2 maksudkannya.....ermm...saya terluka sejak akhir2 ni...tak tahu lah sape yang hiris..parut luka lama pun belum sembuh, da terluka lagi...hurmmm....pedihnyaaaa.....hukhukhuk....mane nak cari ea...hurmmm~ saya nak plaster luka yang gam dia kuat & waterproof...tak mao yang basah bila kena air, pastu tak mao yang mudah tertanggal...agak2 ade tak....harga mahal pun tak pe, asalkan berkualiti...kali ni saya betol2 serius..korang semua nak kata saya memilih sangat pun xpe..tak kesah pun...nak beli sayur kat pasar pun korang pilih gak kan...huhu~ saya cuma tak mao nyesal di kemudian hari je...takut pun ade,bile tengok keadaan zaman sekarang nih......ermmm...RISAU LAH!!

Apepun, saya nak ucapkan terima kasih kepada suadara mara dan kawan2 yang yang concern pasal kehidupan peribadi saya yang huru hara kebelakangan ni....terima kasih juga kepada mereka yang sudi memperkenalkan saya kepada kawan2 'baru' sebagai penawar untuk ubati luka saya..Allah saja yang mampu membalas jasa baik korang semua..saya menghargai usaha baik korang..Alhamdulillah,saya dikurniakan kawan2 yang memahami & sentiasa support saya biar dari jauh mahupun dekat.THANKS alot!!

dah2....tak mao sendu2.....esok keje maaaa....Chill k!


No comments:

Post a Comment